Πολιτική ~

επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

Σύμφωνα με το Νόμο 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, όπως ισχύει μετά τις σχετικές τροποποιήσεις, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών εκ της ημέρας που παρέλαβε το αγαθό.
Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί να προβεί σε επιστροφή προϊόντος το οποίο έχει προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα , το προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο και ο καταναλωτής να έχει την απόδειξη αγοράς.

Βήματα για επιστροφή

προϊόντος

  • Συμφωνία με τους όρους και προϋποθέσεις αποδεκτών επιστροφών

    Οι προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος είναι οι ακόλουθες:

  • Ενημέρωση περί του αιτήματος για επιστροφή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
  • Καθώς δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στη διαφύλαξη της υγιεινής, δεκτά προς επιστροφή γίνονται μόνο μη χρησιμοποιημένα προϊόντα.
  • Συγκεκριμένα, τα επιστρεφόμενα αγαθά θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, να μην έχει αφαιρεθεί το προστατευτικό αυτοκόλλητο ασφαλείας, να μην υπάρχουν σημάδια χρήσης και η εξωτερική συσκευασία να έχει παραμείνει αναλλοίωτη.
  • Επιστροφές μετά τη χρήση του προϊόντος δε γίνονται δεκτές.
  • Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.
  • Επιστροφές που δε φέρουν απόδειξη δε γίνονται δεκτές.
  • Εφόσον ο καταναλωτής βεβαιωθεί ότι πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με την Ossensia.


  • Επικοινωνία με την Ossensia
    Ο καταναλωτής που επιθυμεί να προβεί σε επιστροφή προϊόντος, οφείλει να επικοινωνήσει μαζί μας με άμεσο τρόπο, και να παραθέσει το αίτημά του με σαφήνεια και πληρότητα.

    Συγκεκριμένα, οι τρόποι επικοινωνίας είναι οι ακόλουθοι:

  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα μειλ
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάνοντας χρήση της φόρμας που υπάρχει στη σελίδα «Επικοινωνία»
  • Τηλεφωνικώς, στα τηλέφωνα +30 6984415786 και +30 2610 318 082.

  • Παράθεση πληροφοριών

    Κατά την επικοινωνία του,
    ο καταναλωτής οφείλει να παραθέσει με ακρίβεια και ορθότητα τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Ονοματεπώνυμο
  • Στοιχεία επικοινωνίας (e-mail, τηλέφωνο)
  • Στοιχεία παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας, ημερομηνία παραγγελίας)
  • Πληροφορίες προϊόντος προς επιστροφή (όνομα προϊόντος, κωδικός προϊόντος)
  • Προαιρετικά μπορεί να συμπεριλάβει και την αιτία επιστροφής αν και δεν είναι απαραίτητο να δικαιολογήσει την επιθυμία του για επιστροφή προϊόντος.

  • Αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος

    Η αποστολή των προϊόντων προς επιστροφή γίνεται με χρέωση του αποστολέα στη διεύθυνσή μας:

    Ossensia Beauty Cosmetics / Βασιλική Κοκκινοπούλου
    Άρη Βελουχιώτη 15,
    ΤΚ 26332,
    Πάτρα,
    Ελλάδα

    Τ.: +30 698 4415786, +30 2610 318 082

    Κατά την αποστολή των επιστρεφόμενων προϊόντων, ο καταναλωτής έχει ευθύνη να προστατεύσει το προϊόν από τυχόν φθορές κατά τη διαδικασία μεταφοράς, λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Ακόμη, καλείται να στείλει το προϊόν με μεταφορική εταιρεία που διαθέτει σύστημα ιχνηλάτησης ή ως συστημένο με ιχνηλάτηση, σε περίπτωση που επιλέξει για αποστολή τα ΕΛΤΑ. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον καταναλωτή.

  • Επιστροφή χρημάτων

    Όταν το επιστρεφόμενο προϊόν παραληφθεί από την Ossensia, ελέγχεται διεξοδικά ώστε να διασφαλιστεί η μη χρήση του και η απουσία φθορών από την συσκευασία και τις εξωτερικές επισημάνσεις. Εάν το επιστρεφόμενο προϊόν κριθεί κατάλληλο και αποδεκτό προς επιστροφή, επικοινωνούμε άμεσα με τον καταναλωτή προκειμένου να ζητηθούν στοιχεία τραπέζης για την επιστροφή της αξίας του προϊόντος. Η Ossensia δεσμεύεται να επιστρέψει το ποσό εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προς επιστροφή αντικειμένου στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης. Υπογραμμίζεται ότι το ποσό χρημάτων προς επιστροφή είναι το ίδιο που αναγράφεται στην απόδειξη πώλησης, ανεξάρτητα από διακυμάνσεις στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος που τυχόν να οφείλονται σε προσφορές. Σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν αποτελεί τμήμα πακέτου προσφοράς, ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το σύνολο του πακέτου και όχι επί μέρους προϊόντα, προκειμένου να δεχτεί επιστροφή χρημάτων.

  • Αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος ή λάθος αποστολής

    Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλήφθηκε παρουσιάζεται ελαττωματικό ή φέρει σημάδια φθοράς που καθιστούν αδύνατη τη χρήση του, είτε είναι διαφορετικό από το παραγγελθέν είδος, δύναται να πραγματοποιηθεί αλλαγή, εφόσον η γνωστοποίηση του αιτήματος έχει πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του.
    Στην προκειμένη περίπτωση, ο καταναλωτής οφείλει να φωτογραφήσει το προϊόν στην κατάσταση που το παρέλαβε και να το στείλει μαζί με τα στοιχεία που ζητούνται και στην περίπτωση επιστροφής προϊόντος, στα e-mail μας .Και στην περίπτωση αυτή, το προϊόν πρέπει να μην παρουσιάζει σημάδια χρήσης, να είναι αναλλοίωτο το περιεχόμενό του και να μην έχουν παραβιαστεί τα αυτοκόλλητα ασφαλείας, αλλιώς η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
    Ο καταναλωτής οφείλει να επικοινωνήσει με την Ossensia με τους τρόπους που παρατίθενται ανωτέρω για να κάνει γνωστό το αίτημά του εντός του προβλεπόμενου χρόνου. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση.

  • Ακύρωση παραγγελίας

    Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας πριν από την αποστολή της, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στα τηλέφωνα: +30 698 4415786και + 30 2610 318 082, ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση   , είτε κάνοντας χρήση της φόρμας στη σελίδα «Επικοινωνία».
    Σε κάθε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, η ομάδα της Ossensia Beauty Cosmetics  θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει!